0

Hjælp?

LANCERINGSTILBUD
-
20% PÅ SENGESYSTEMER

Handelsbetingelser på Fambed.dk

FAMBED®
– En del af Voksevaerket

CVRnr. 43444875

Sct Mortens Gade 6, st. tv
4700 Næstved
hello@fambed.com
+45 25 70 80 20

På fambed.dk kan der gebyrfrit betales med: Dankort, Visa, Visa Electron, MasterCard. Vi forbeholder os ret til at opkræve gebyr ved betaling ved brug af firmakort udstedt i EU og brug af kreditkort udstedt udenfor EU.

De kontooplysninger, der indtastes ved køb af varer, bliver sendt direkte til NETS i krypteret form (SSL), som det kun er dig og NETS, der kan læse.

På FAMBED® bestiller vi jeres ordre direkte ved vores leverandører, og får det skræddersyet så det passer til jeres ønsker. Ved køb af specialproducerede produkter, hvor alt bliver skræddersyet og produceret efter jeres mål, frafalder returretten, og betalingen skal ske inden ordren igangsættes. Så snart betalingen er modtaget, ringer vi hurtigst muligt efter og bekræfter ordren telefonisk, og trækker herefter pengene for ordren.
Fra betalingen er modtaget går der typisk 4-6 uger, før alle komponenterne til systemet er produceret og sendt til Danmark. I vil få besked omkring den forventede leveringstid undervejs i forløbet, og er altid velkomne til at kontakte os for yderligere information.

Ved betaling med Anyday hæver vi den første betaling, når varen afsendes. Derefter betaler du en månedlig ydelse den sidste hverdag i de næste tre måneder. Denne ydelse afhænger af din ordretotal og betalingsplan. Såfremt du betaler alle rater til tiden, er der nul renter og gebyrer. Hvis du returnerer dit køb, vil din aftale med Anyday automatisk ophøre. Læs mere om vilkår for brug af Anyday her: https://da.anyday.io/terms-conditions/shopper.

 Ved samtlige køb er levering til kantsten inkluderet i prisen. Leveringstiden angives på hvert enkelt produkt, og leveringstiden varierer fra 1 dag til 12 uger.

Vi tilbyder ikke indbæring, montering og bortskaffelse af varerne.

Alle varer afsendes med Bring, og kan spores via Brings Track & Trace funktion

Vi tilbyder ikke montering af varer, og samler heller ikke varerne for vores kunder.

Find information omkring hvordan de forskellige produkter samles, her:

Hvis emballagen er beskadiget ved levering eller har tydelige tegn på at være defekt, skal der på fragtbrevet kvitteres for modtagelse med forbehold for eventuelle skader på indholdet.

Hos Fambed.dk er langt de fleste af vores varer specialfremstillede efter dine mål, for hvilke købet ikke kan fortrydes, når først produktionen er igangsat. Du kan herunder få et overblik over hvilke varer der bliver specialfremstillet, og dermed ikke ligger under den gængse fortrydelsesret:

Varer på specialmål

Den gængse fortrydelsesret, du som kunde har når du handler enten i butikker eller online, frafalder når du bestiller en eller flere af følgende varer:

  • FAMBED® lagen
  • FAMBED® sengekappe
  • FAMBED® topmadras

Det er altså ikke muligt at fortryde købet af, eller returnere disse varer, så snart dit sengesystem er sat i produktion, hvilket sker 2-4 dage efter din bestilling. Skulle du have rettelser, eller ønsker du at annullere din ordre, skal du kontakte os snarest muligt, efter ordren er lagt, så vi kan nå at justere dette, inden vi sætter ordren i produktion.

Regulære lagervarer

Består din ordre udelukkende af en eller flere af de regulære lagervarer, har du som forbruger 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos o:

  • FAMBED® højdejusterbare sengeben
  • FAMBED® sengebrosystem

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

Fortrydelse af en del af købet

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre. Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

Hos Fambed.dk er langt de fleste af vores varer specialfremstillede efter dine mål, for hvilke købet ikke kan fortrydes, når først produktionen er igangsat. Du kan herunder få et overblik over hvilke varer der bliver specialfremstillet, og dermed ikke ligger under den gængse fortrydelsesret:

Varer på specialmål

Den gængse fortrydelsesret, du som kunde har når du handler enten i butikker eller online, frafalder når du bestiller en eller flere af følgende varer:

  • FAMBED® lagen
  • FAMBED® sengekappe
  • FAMBED® topmadras

 

Det er altså ikke muligt at fortryde købet af, eller returnere disse varer, så snart dit sengesystem er sat i produktion, hvilket sker 2-4 dage efter din bestilling. Skulle du have rettelser, eller ønsker du at annullere din ordre, skal du kontakte os snarest muligt, efter ordren er lagt, så vi kan nå at justere dette, inden vi sætter ordren i produktion.

Regulære lagervarer

Består din ordre udelukkende af en eller flere af de regulære lagervarer, har du som forbruger 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os:

  • FAMBED® højdejusterbare sengeben
  • FAMBED® sengebrosystem

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

Fortrydelse af en del af købet

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre. Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

Klik her for at komme til vores returportal, og købe en returlabel

Hos Fambed.dk er langt de fleste af vores varer specialfremstillede efter dine mål, for hvilke købet ikke kan fortrydes, når først produktionen er igangsat. Du kan herunder få et overblik over hvilke varer der bliver specialfremstillet, og dermed ikke ligger under den gængse fortrydelsesret:

Varer på specialmål

Den gængse fortrydelsesret, du som kunde har når du handler enten i butikker eller online, frafalder når du bestiller en eller flere af følgende varer:

  • FAMBED® lagen
  • FAMBED® sengekappe
  • FAMBED® topmadras

 

Det er altså ikke muligt at fortryde købet af, eller returnere disse varer, så snart dit sengesystem er sat i produktion, hvilket sker 2-4 dage efter din bestilling. Skulle du have rettelser, eller ønsker du at annullere din ordre, skal du kontakte os snarest muligt, efter ordren er lagt, så vi kan nå at justere dette, inden vi sætter ordren i produktion.

Regulære lagervarer

Består din ordre udelukkende af en eller flere af de regulære lagervarer, har du som forbruger 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos o:

  • FAMBED® højdejusterbare sengeben
  • FAMBED® sengebrosystem

 

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

Fortrydelse af en del af købet

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre. Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage. Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage. Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for. Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen. Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet. Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

Varen sendes til:

FAMBED®
Att: Voksevaerket ApS
Sct Mortens Gade 6, st. tv
4700 Næstved

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

Hos Fambed.dk er langt de fleste af vores varer specialfremstillede efter dine mål, for hvilke købet ikke kan fortrydes, når først produktionen er igangsat. Du kan herunder få et overblik over hvilke varer der bliver specialfremstillet, og dermed ikke ligger under den gængse fortrydelsesret:

Varer på specialmål

Den gængse fortrydelsesret, du som kunde har når du handler enten i butikker eller online, frafalder når du bestiller en eller flere af følgende varer:

  • FAMBED® lagen
  • FAMBED® sengekappe
  • FAMBED® topmadras

Det er altså ikke muligt at fortryde købet af, eller returnere disse varer, så snart dit sengesystem er sat i produktion, hvilket sker 2-4 dage efter din bestilling. Skulle du have rettelser, eller ønsker du at annullere din ordre, skal du kontakte os snarest muligt, efter ordren er lagt, så vi kan nå at justere dette, inden vi sætter ordren i produktion.

Regulære lagervarer

Består din ordre udelukkende af en eller flere af de regulære lagervarer, har du som forbruger 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos o:

  • FAMBED® højdejusterbare sengeben
  • FAMBED® sengebrosystem

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

Fortrydelse af en del af købet

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre. Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb. Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder. Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger. Varen sendes til: (Indsæt adresse) Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen. Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os: Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse. Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig. Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål. Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.  Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: hey@fambed.com

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte os på hey@fambed.com. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til: Center for Klageløsning Nævnenes Hus Toldboden 2 8800 Viborg www.forbrug.dk. Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her – http://ec.europa.eu/od

Har du brug for hjælp?

Du er meget velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål eller brug for hjælp til din bestilling!
Vores telefoner er åbne døgnet rundt, men vi ville foretrække at du ringede i de tidsrum, hvor vi ikke selv tester vores produkter (zzZzzZ)

Alternativt må du gerne sende os en mail – vi svarer hurtigst muligt (indenfor 24 timer)

Reklamationer og retur

Har du modtaget et produkt med fejl? Ønsker du at rxeturnere dit køb? Find svar på de fleste ting omkring reklamationer og retur på FAMBED.dk, lige her:

hvis du ønsker at returnere dit køb på FAMBED.dk, er det første og vigtigste skridt, at informere os herom. Du kan kontakte os på hey@fambed.com, eller ringe på 25708020. Så snart du har informeret os om din returnering, har du 14 dage til at sende varen retur til os. Ansvaret for varen ligger i dine hænder som kunde, frem til vi har fået vare hjem til vores lager igen.

Så snart du har gjort os opmærksomme på, at du ønsker at returnere dit køb, kan du tilgå vores Returportal, hvor du nemt kan oprette en label til din returforsendelse.

Du kan oprette og udskrive en returlabel til dit køb, lige her: Returportalen

+45 25 70 80 20
hello@fambed.com
Har du brug for hjælp?
+45 25 70 80 20
hello@fambed.com

Du er meget velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål eller brug for hjælp til din bestilling!
Vores telefoner er åbne døgnet rundt, men vi ville foretrække at du ringede i de tidsrum, hvor vi ikke selv tester vores produkter (zzZzzZ)

Alternativt må du gerne sende os en mail – vi svarer hurtigst muligt (indenfor 24 timer)

Brug for hjælp?

Du er meget velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål eller brug for hjælp til din bestilling!
Vores telefoner er åbne døgnet rundt, men vi ville foretrække at du ringede i de tidsrum, hvor vi ikke selv tester vores produkter (zzZzzZ)

Alternativt må du gerne sende os en mail – vi svarer hurtigst muligt (indenfor 24 timer)